Wednesday, June 3, 2009

Damn June

Monday, 1-6-2009

-Went to Pejabat Agama to get Borang HIV

-Borang HIV patut amik di klinik dan terus buat test di situ katanya

-Ke klinik tapi nurse keling tu bagi syarahan plak soh pergi klinik lain

-The bloody klinik is so near to that pejabat agama I went tapi dia soh gi klinik lain gak

-Aku tinggal di Ampang..soh pergi klinik berhampiran

-Kata keling tu kalau tak tau di mana,pergi Balai Polis tanya


-Wei keling..kalau kau nak tau mmg sebenarnya klinik Au2 tu lagi dekat ngan rumah aku OK

-Pergi mampus la keling.Aku pun tak hingin bagi kau sentuh aku!

-Kalau ko tak reti serve the people,aku cari government servant lain

-Padan muka kena bambu ngan ayah aku


-Aku pergi cari la jugak klinik di Ampang itu.Dalam masa 2jam settle.



Tuesday, 2-6-2009

-Dah set appointment to discuss about pelamin kat butik LyndaRahim

-Sampai2 butik orang yang dicari takde (bukan nak cari Lynda k).

-This is not the first time.Naper amik mudah bab2 ni?

-My parents bengang gila.Aku beria promote tau.


-Aku berdegil nak pelamin dari butik ni.Dahla amik designer luar,Hall ask for extra charge!

-Malam gaduh plak.Argh elok la.I need a break.




Wednesday, 3-6-2009

-Kereta patut siap hari ni.Dah dua hari ditinggal kat workshop.

-Pergi sana tak siap lagi!Adui!Apa la bala sangat minggu ni.

4 comments:

  1. Sabaq Ina, sabaq. Harap lepaih ni semua line clear naaa

    ReplyDelete
  2. agreed with sha.. saba ina.. dh x lama dh nie.. i believe everything will just fall nicely in place eventually.. ^^v

    -dino d dynosaur-

    ReplyDelete
  3. sabar la ye..ni la dugaan u dpt..pasal pelamin lynda rahim itew..kenapakah tak ada orang yang entertain?hmm...

    ReplyDelete
  4. dugaan sblom kawen...

    there are several pics @ www.facebook.com/queariffin

    ReplyDelete